مسجد قاسم بن الحسن علیه السلام

مسجد قاسم بن الحسن علیه السلام

یادمان باشد اگر روزی بقیع را ساختیم
ذکر کاشی های باب المجتبی"یا قاسم" است


اجتماع هیئت، کانون فرهنگی هنری و بسیج

اصفهان-اتوبان شهید چمران-خیابان اشراق جنوبی

پیوندهای روزانه

 

 

مرا حلال کنید و برایم از خداوند طلب مغفرت کنید

و از خداوند بخواهید و دعا کنید که مرگ همه ی رزمندگان و سربازان اسلام را، شهادت فی سبیل الله قرار دهد.

ای کاش می توانستم صدها بار به دست دشمنان اسلام کشته شده و دوباره زنده می شدم تا با دشمنان اسلام بجنگم.

خدایا در آن لحظات آخر فراموشم مکن و مگذار فراموشت کنم.

و برادران عزیزم نگذارید که اسلحه ی من زمین بماند

و به محض خبر شهادتم، اسلحه ی مرا در دست گیرید و بر ضد استکبار جهانی قیام کنید.

 

بارالها روزی که میزان عدل و حساب برپا شود،

 

تو در آن روز سخت بر من و والدین من و همه ی مومنان، از کرمت ببخش.

 

 

مسجد و حسینیه قاسم بن الحسن(علیه السلام)

نظرات  (۱)

اللهم صلی علی محمد وآل محمد
شهدا شرمنده ایم..ماروهم دعا کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی