مسجد قاسم بن الحسن علیه السلام

مسجد قاسم بن الحسن علیه السلام

یادمان باشد اگر روزی بقیع را ساختیم
ذکر کاشی های باب المجتبی"یا قاسم" است


اجتماع هیئت، کانون فرهنگی هنری و بسیج

اصفهان-اتوبان شهید چمران-خیابان اشراق جنوبی

پیوندهای روزانه

می گفت رفتم عکس گرفتم تا عکسم را دیدم رو به عکاس گفتم این منم؟!

عکاس لبخند زد و گفت: بله قربان.عکس شماست

یه نگاه به عکس کردم...عکاسه خوب نور پردازی کرده بود. با خودم گفتم:

"این کیست این؟ این کیست این؟ این یوسف ثانی است این"

یه حساب سرانگشتی با خودم کردم..من که با دو سه بار نور پردازی این شده ام با نورپردازی خدا چطوری می شوم


پس برای همینه که چهره ی بعضیا، اینقدر نورانیه

حالا اگه یکی می خواد نور بالا حرکت کنه بسم الله...

امام صادق(علیه السلام) می فرماید:

وضو، روی وضو، نور روی نور است


مسجد و حسینیه قاسم بن الحسن(علیه السلام)

نظرات  (۷)

جالب بود ، خوشم اومد .. به من هم سری بزن دوست عزیز.... اگر دوست داشتی من رو با کلمه "دانلود آهنگ جدید" لینک کن
جالب بود ، خوشم اومد .. به من هم سری بزن دوست عزیز.... اگر دوست داشتی من رو با کلمه "دانلود آهنگ جدید" لینک کن
عالیه حتما دوباره به شما سر می زنم ، خوشم اومد ، به من هم یه سر بزن.... اگر دوست داشتی من رو با کلمه "دانلود آهنگ جدید" لینک کن
جالب بود ، خوشم اومد .. به من هم سری بزن دوست عزیز.... اگر دوست داشتی من رو با کلمه "دانلود آهنگ جدید" لینک کن
وبلاگ خوشگلی داری .. به من هم سری بزن دوست عزیز .... اگر دوست داشتی من رو با کلمه "دانلود آهنگ جدید" لینک کن
۲۴ آذر ۹۲ ، ۱۷:۰۰ بردگی کلمات
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
با سلام وبلاگ بردگی کلمات دوباره شروع به کار کرد با آدرس جدید
از شما دعوت میکنم برای بازدید
چه دعا بهتر از اینکه خدا پنجره باز اتاقت باشد.صمیمانه ازتون متشکرم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام برادر
تبریک می گم
خدمت می رسیم
خدا توفیقاتمون را زیاد کنه
ممنون از حضورتون
۰۸ دی ۹۲ ، ۰۷:۳۲ عاشق ولایت
سالروز حماسه 9 دی گرامی باد


آماده به جنگ و شوروشینی داریم
چون روحیه ی بدر و حنینی داریم
ما در دل خود حب خمینی داریم
ما در سرمان شور حسینی داریم

سرمنشاء انقلاب ما عاشوراست
این مملکت حسینیان پابرجاست

دل در پی زور و زر نباشد خوب است
دنبال لجن اگر نباشد خوب است
چون طلحه ی فتنه گر نباشد خوب است
با عایشه همسفر نباشد خوب است

بیعت شکنی با ولی نه نه نه
خون کردن بردل علی نه نه نه

در مُلک خدا دربه دری ممنوع است
در محضر دین خیره سری ممنوع است
در کشور ما فتنه گری ممنوع است
بد گفتن پشت رهبری ممنوع است

هر بیرق مشکی عزامان عشق است
جمهوری اسلامی ایران عشق است

قسمتی از شعر زیبای شاعر بزرگوار علیرضا خاکساری

وبلاگ ذاکرجوادالائمه

http://mohsenjafari31.blog.ir/
http://mohsenjafari31.blogfa.com/

پاسخ:
پاسخ:
سلام داداشی
واقعا زیبا بود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی