مسجد قاسم بن الحسن علیه السلام

مسجد قاسم بن الحسن علیه السلام

یادمان باشد اگر روزی بقیع را ساختیم
ذکر کاشی های باب المجتبی"یا قاسم" است


اجتماع هیئت، کانون فرهنگی هنری و بسیج

اصفهان-اتوبان شهید چمران-خیابان اشراق جنوبی

پیوندهای روزانه
سلام

داشتم به این فکر می کردم که تو هفته ی دفاع مقدس چه کاری میشه کرد که به معنای واقعی کلمه یاد و خاطره ی شهدا را زنده کرد که یاد این مطلب افتادم که از وبلاگ نقاش فقیر خوندم:

حالا به نظرت ما جز کدام دسته قرار می گیریم؟...

اونائی که تا حالا به حسین زمان لبیک گفتند و پر کشیدند که تکلیفشون معلومه اما ما چند مرده حلاجیم؟!....

نمی خوام بگم شهدا موجودات ماوراء الطبیعه ای بودند که ما نمی تونیم به اون مرحله که اونا رسیدند برسیم...نه ....منظورم اینه که مرد و مردونه تا حالا چقدر سعی کردیم مثل اونا عمل کنیم؟....

در عین اینکه تلاش می کنی برای اینکه قدمی در جهت رشد جامعه ت برداری چقدر در خودسازی موفقی؟...

چه بسیار افراذی که از صحابه ی پیامبر بودند و اخلاق نداشتند....

چه بسیار افرادی که عبادت می کنند و صورت ظاهریشون زیباست اما دریغ از یه کم سیرت نیکو....

به قول علمای دین، به نماز و روزه ی افراد خیلی متکی نباشید که چه بسا از روی عادت این کار را می کنند...

البته نمی خوام بگم نماز و روزه مهم نیست...نه اشتباه نکنید...منظورم اینه که اینها لازم هستند ولی کافی خیر...

القصه....اگه دیدی هر کاری می کنی اون طور که باید اثرگذار باشی نیستی بدون که اخلاصت یه کم ناخالصی پیدا کرده...اینو به راحتی میشه ثابت کرد...راهش اینه که یه مقایسه بکنی بین کارهائی که مدام انجام میدی و انگار نه انگار...هیچ تاثیری روی منش افراد ندارند ولی چهارتا استخون که از یه شهید رد میشه دل جماعتی را با خودش همراه می کنه...

خدایا شهیدمان کن در راه خودت

مسجد و حسینیه قاسم بن الحسن(علیه السلام)

نظرات  (۴)

باسلام
به مطلب خیلی خوبی اشاره کردید در این پست...ممنونم
ممنون که افتخار دادید و به وبلاگم سری زدید...
حق باشماست که تکراری شده!برام خاطره انگیزه این پست برای همین یه مدت برش داشتم و دوباره گذاشتمش!اما اگه برای مخاطبان آزار دهنده باشه حذفش میکنم!!خیلی ممنون که گفتید!
شما هم مدتی نبودید!فکر کردم رفتید!خداروشکر که فقط فکر بود!
بازهم افتخار بدید...
درپناه حــــــــــــــــــــــــــــــــــق
یاعلی

پاسخ:
پاسخ: سلام خواهر
سرزدن به دوستان، وظیفه است و البته سعادت
در مورد اون پست هم، صمیمانه گفتم وگرنه صلاح مملکت خویش خسروان دانند!
ان شاء الله که خدا به این اینترنت ما یه برکتی بده!! و به ما هم همین طور!!
حق نگهدارت
۰۸ مهر ۹۲ ، ۰۰:۰۶ عاشق ولایت
بعد شهادت امام رضا ابا صلت یک سال در زندان بود می گوید : یک وقت دلم گرفت احساس
دلتنگی کردم بعد شهادت امام رضا ، یک شب بیدار ماندم و مشغول دعا و عبادت شدم متوسل
شدم به امام جواد خدا را بحق جواد الائمه قسم دادم مرا نجات دهد هنوز دعای من تمام نشده بود
دیدم امام جواد در زندان نزد من حاضر است . فرمود : ابا صلت چه کاری داری ؟ گفتم آقا یکسال
زندانم بعد شهادت پدر بزرگوارتان، فرمود : کجا می خواهی بروی من آزادت کنم ؟ 1 گفتم آقا من
یکسال زندانم چرا الان آمدی مشکل مرا حل کنی و مرا نجات دهی ؟ فرمود اباصلت تو امروز گفتی
یا امام جواد الائمه ادرکنی من هم پاسخ تو دادم .
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
این گونه آه مکش جوابت نمی دهند
حرف از عطش مزن که آبت نمی دهند
در بین هلهله ها ای عزیز من
پاسخ به درد و پیچ و تابت نمی دهند
چشم انتظار لطف کنیزان خود مباش
مرهم برای قلب کبابت نمی دهند
دنیا نه جای توست، به عرش خدا برو
آن جا ملائکه عذابت نمی دهند
وقتی کبوتران خدا سایه گسترند
هرگز به دست آفتابت نمی دهند
می خواستند مثل حسین خون جگر شوی
پایان اگر به التهابت نمی دهند
یک روز هم حسین صدا زد که اصغرم
حرف از عطش مزن که آبت نمی دهند...
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
لطفا هنگامی که مطلب جدید روی وبلاگتون گذاشتید حقیر رو مطلع کنید تا استفاده کنم
با تشکر التماس دعا یاعلی

پاسخ:
پاسخ:
سلام اخوی
سلامت باشی
باعث افتخاره کلیک رنجه می کنی تا اینجا
روایت داریم هر وقت شما به یاد امام زمان افتادید همان موقع امام هم به یاد شماست
بازهم به ما سر بزن
خدا توفیقاتتو در راه خودش روز افزون کنه
علی یارت
۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۳:۴۴ هیئت جوانان علی اکبر(ع) اصفهان
آن روز سبکبار و رها می رفتند

در اوج صداقت و صفا می رفتند

برخاست نوای «لک لبیک حسین»

از مرز شلمچه، کربلا می رفتند
پاسخ:
پاسخ: سلام
خدا شما را با شهدای کربلا محشور کنه
۱۴ آبان ۹۲ ، ۱۷:۲۹ احیاسیستم
باسلام از اینکه فعالیتتان جهت آپدیت وبسایتتون بیشتر شده خداراشاکرم وامیدوارم هرروز دل وجانتان حسینی تر شود
پاسخ:
پاسخ: سلام داداشی
ممنون
ان شاء الله که همواره حسینی باشیم
زود به زود بیا تا ما هم بیشتر شاکر خدا بشیم!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی