مسجد قاسم بن الحسن علیه السلام

مسجد قاسم بن الحسن علیه السلام

یادمان باشد اگر روزی بقیع را ساختیم
ذکر کاشی های باب المجتبی"یا قاسم" است


اجتماع هیئت، کانون فرهنگی هنری و بسیج

اصفهان-اتوبان شهید چمران-خیابان اشراق جنوبی

پیوندهای روزانه

... تصور نکنید که من با زندگی به سبک و سیاق متظاهران به روشنفکری ناآشنا
هستم. خیر. من از یک «راه طی شده» با شما حرف می‌زنم. من هم سال‌های سال در
یکی از دانشکده‌های هنری درس خوانده‌ام. به شب‌های شعر و گالری‌های نقاشی
رفته‌ام. موسیقی کلاسیک گوش داده‌ام، ساعت‌ها از وقتم را به مباحاث بیهوده
درباره چیزهایی که نمی‌دانستم گذرانده‌ام. من هم سال‌ها با جلوه‌فروشی و تظاهر
به دانایی بسیار زیسته‌ام، ریش پرفسوری و سبیل نیچه‌ای گذاشته‌ام و کتاب
«انسان موجود تک‌ساحتی» هربرت مارکوزه را ـ بی آنکه آن زمان خوانده باشم‌اش ـ
طوری دست گرفته‌ام که دیگران جلد آن را ببینند و پیش خودشان بگویند: عجب!
فلانی چه کتاب‌هایی می‌خواند، معلوم است که خیلی می‌فهمد... اما بعد خوشبختانه
زندگی مرا به راهی کشانده‌است که ناچار شده‌ام رو دربایستی را نخست با خودم و
سپس با دیگران کنار بگذارم و عمیقاً بپذیرم که «تظاهر به دانایی» هرگز جایگزین
«دانایی» نمی‌شود، و حتی از این بالاتر دانایی نیز با تحصیل فلسفه حاصل
نمی‌آید. باید در جست‌وجوی حقیقت بود و این متاعی است که هر کس براستی طالبش
باشد، آن را خواهد یافت و در نزد خویش نیز خواهد یافت... و حالا از یک راه طی
شده با شما حرف می‌زنم
...........
*سید مرتضی آوینی*

مسجد و حسینیه قاسم بن الحسن(علیه السلام)

نظرات  (۴)

روحش شاد!چه دلنوشته ی زیبایی بود از این شهید اهل قلم!
شهادت افتخارآسمانیهاست....
سلام و خداقوت
یاعلی
۱۶ اسفند ۹۱ ، ۱۲:۱۳ سارا مرید رهبر
سلام،
من بک وبلاگ مذهبی-سیاسی دارم، خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.
من شما رو با اسم پشت این شور شعور نیز هست در پیوندهام ذخیره کردم. شما هم اگر مایلید وبلاگ من رو با اسم سارا مرید رهبر اضافه کنید.
ممنون
۰۴ فروردين ۹۲ ، ۱۳:۲۴ هیئت جوانان علی اکبر ع اصفهان
چه ها کرده این شهر با ما پس از تو

همه خوب بودند اما پس از تو

ندارد خریدار آه غریبان

شده کار مردم تماشا پس از تو

تنت بر زمین بود و شد در سقیفه

سر جانشینی‌ت دعوا پس از تو

وصی تو را دست بستند آخر

دگرگون شده رسم دنیا پس از تو

اگر چه «مرا» می‌زدند این جماعت

«علی» را شکستند بابا پس از تو

فدایش شدم با تمام وجودم

ولی باز تنهاست مولا پس از تو

کسی غیر شیون ، کسی غیر ناله

نیامد به دیدار زهرا پس از تو

ببر دخترت را از این شهر غربت

که خیری ندیدم ز دنیا پس از تو

دگر پای آتش به اینجا شده باز

دلم غرق خون شد، مبادا پس از من ...
یوسف رحیمی
با سلام
هر کانونی احتیاج به یک نفرداره که بتونه سیستمهای کانون را به روز وتعمیر کنه داره درسته خودم اهل کانون نیستم واز کامپیوتر هم چیز زیادی بلد نیستم اما چون برای برخی از کانونهاخدمات رایگان کامپیوتر ی{نصب ویندوز وتعمیرات سیستم و...} انجام می دهم از اخبار آنها هم بی خبر نیستم {شما هم اگه خدمات نظیر داشتن پنل ارسال اس ام اس ،تعمیرات سیستم های کانون یا هیئت را اگه خواستیم انشاالله کمکتون می کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی