مسجد قاسم بن الحسن علیه السلام

مسجد قاسم بن الحسن علیه السلام

یادمان باشد اگر روزی بقیع را ساختیم
ذکر کاشی های باب المجتبی"یا قاسم" است


اجتماع هیئت، کانون فرهنگی هنری و بسیج

اصفهان-اتوبان شهید چمران-خیابان اشراق جنوبی

پیوندهای روزانه

حسین!گوشه ی چشمی٬که حرفها دارم:

دلم گرفته٬فقط شوق "کربلا" دارم

تو سر پناه منی٬یک نگاه کن آقا!

مگر به غیر حسینیه من کجا دارم؟!

حرم نرفتم و حال دلم وخیم شده

خدا به خیر کند من هنوز جا دارم

دلم گرفته٬ولی وقتی کربلا دور است

دلم خوش است که من "مشهد الرضا" دارم

چقدر فاصله افتاد و مشهدی نشدم...

دلم شکسته٬ببین که منم خدا دارم!

حسین!ماه محرم شروع عشق من است

وگرنه من همه ی سال هم عزادارم

تمام دلخوشی ام این شده که هیئتی ام

قسم به حضرت زهرا س٬فقط تو را دارم...

به زیر دین حسینم ولی خدا را شکر

که صاحبی چو ابالفضل با وفا دارم...

مسجد و حسینیه قاسم بن الحسن(علیه السلام)

نظرات  (۱۵)

ما را به محرّم برسان اِی گلِ نرگس

هرچند که مثل تو عزادار نداریم
ازداغ حسین(ع)اشک نم نم داریم،درخانه ی سینه تاابدغم داریم،پیراهن وشال مشکی آماده کنید،فردامحرم داریم
سلام داداشی
محتاجیم به دعا شماهم مارادعاکنید
۲۶ آبان ۹۱ ، ۰۴:۵۰ هیئت جوانان علی اکبر (ع) اصفهان
(غسل من اشک چشامه/ کفنم پیرهن سیامه )

بنویسید روی قبرم / حسین ارباب و آقامه

یاحسین اسم قشنگت / همیشه ذکر لبامه

خاک پات شدن آقاجون/به خدا که از خدامه

آبروم دادی و گفـتی /مُـزد سیـنه زدنـامه

توی دستای ابالفضل/برات کرب و بلامه

چی میشه به من بگی تو/این گدا غلام سیامه

اشـک روضـه رقـیه / بـرات عـفـو گنامه

دعا کردن برای مهدی / همیشه راس دعام
هرچقدر آب و هوای حَرمت گرم، حسین

محفل سایه نشینان غَمت گرم ، حسین

عرف بازار به سود کَرمت گرم ، حسین

عالمی گرم دَم توست ، دَمت گرم ، حسین
نازم آن آموزگاری را که در یک نصف روز




دانش آموزان عالم را همه دانا کند

ابتدا قانون آزادی نویسد بر زمین

بعد از آن، با خون هفتاد و دو تن امضاء کند.


»»» السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین «««
خواهم ز خدا که بی ولایم نکند


غرق گنهم ولی رهایم نکند


یک خواسته دارم ازخدای توحسین


در هر دوجهان از تو جدایم نکند

سلام اخوی ی چیزجالب شماهم اصفهانی هستید
سلام ممنون که اومدی بله باافتخاراصفهانیم
سلام حتما ولی کجاس؟چه زمانی؟
سلام ممنون ببخشد دیر جواب دادم چشم انشاا..مزاحم میشیم
۰۶ آذر ۹۱ ، ۱۹:۰۱ محمد حسان
از خدا خواسته ام که بی ولایم نکند
غرق گنهم ولی رهایم نکند
یک خواسته دارم ز خدای تو حسین
در هردو جهان از تو جدایم نکند
۱۰ آذر ۹۱ ، ۱۰:۰۶ گلبرگ مغرور
سلام
بحث ما با جناب اقای فقیهیان به پایان رسید
دلم می خواهد دو نظر اخر را مطالعه کنید
حاج سید هاشم حداد شاگرد استاد علی قاضی میگوید:
من باید خودم را اصلاح کنم تا قابلیت ظهور پیدا کنم اگر ظهور واقع نشد پیامبر بالاتر است یا امام زمان؟مگر انهایی که پیامبر را دیدند چه شدند ؟همانها که اب وضوی پیامبر را بعنوان تبرک بر سر و روی می مالیدند همانها برگشتند .دیدن امام شرط نیست
انسان را بالا نمی برد
تربیت نمی کند
راه معرفت را پیدا کنید
۱۰ آذر ۹۱ ، ۱۰:۳۸ رضافقیهیان
سلام دوست من
برای توضیح بیشتر درمورد کلبی این حقیر فقیر وروشن شدن جنابعالی
شما رو به توضیح درمورد دلنوشته های سگ روسیاه ارجاع میدم
موفق باشی
سلام برادر.
خواهش میکنم.
پیروز باشید و در پناه حق.
بازهم به من سر بزنید.
یاعلی
۱۸ آذر ۹۱ ، ۰۸:۰۱ احیاسیستم
سلام
خسته نباشید
اگه کانون شما کتابخانه داره ومی خواهید نرم افزار کتابخانه داشته باشید خبرم کن
البته قراره نرم افزاری که خود بچه هامون ساختن را با قیمت مناسب به دبیرخونه بدیم بهرجهت اگه کسی خواست خبرم کن
آدرس ما:خیابان امام خمینی مقابل تابلو خانه اصفهان احیا سیستم
تلفن تماس : 3317307
اقا منم دلم میخادا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی