مسجد قاسم بن الحسن علیه السلام

مسجد قاسم بن الحسن علیه السلام

یادمان باشد اگر روزی بقیع را ساختیم
ذکر کاشی های باب المجتبی"یا قاسم" است


اجتماع هیئت، کانون فرهنگی هنری و بسیج

اصفهان-اتوبان شهید چمران-خیابان اشراق جنوبی

پیوندهای روزانه
خدا با ماست

خودش وعده داده است ان تنصروا الله ینصرکم

بنابراین وقتی می گویم برای انقلاب اسلامی چک سفید امضاء امده زیاد جای تعجب ندارد تا زمانی که اسلام باشد خدا با ماست

شاید برای همین است که بعضی ها از شنیدن شکست امریکا این شیطان بزرگ در طبس زیاد تعجب نمی کنند

خدا با ماست

من حبل الورید

حال تصور کنید نیروها شش ماه آموزش سنگین ببینند و بعد به این صورت خفت بار شکست بخورند در حالی که هیچ کس در شکست انها دخالت نداشت و فقط ید خدا بود

خدا با ماست

خودش وعده داده

معلوم است خداوند به مردمانی که پیامبر فرمودند کمک رسان پسرشان مهدی (عج)هستند کمک خواهد کرد

این سرزمین تا ابد جاودانه خواهد ماند

این سرزمین همان جایی است که افرادی چون سلمان را در خاک خود شکوفا کرد

این سرزمین سرزمین جوانان منتظر است

مگر می شود نابود شود

دریغ است ایران که ویران شود

کنام پلنگان و شیران شود

به نقل از سایت یکی از دوستان

مسجد و حسینیه قاسم بن الحسن(علیه السلام)

نظرات  (۱۹)

۰۶ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۸:۵۱ یک یا حسین دیگر
سلام برادر
ممنون که سر زدی
لینک شدید
اگه مایل بودید وبلاگ منو با عنوان "یک یا حسین دیگر" لینک کنید


سلام اخوی
لینک شدید
سلام
وب خوب و مفیدی دارید
انشااله در جنگ نرم همیشه خشابت پر باشه
یا علی
لینک شدی
سلام
همیشه موفق باشی انشالله
راستی حسینیه شما کجاست؟
یاحق
تسلیت میگم بهتون . ای کاش انقدر لیاقت داشته باشیم که آقا تسلیتمون رو به بهش میدیم قبول کنه


دیروز حاج آق اپناهیان میگفت به خدا کافی بودین از نظر تعداد وقتی که ریختن و درب خونه ی فاطمه رو آتیش زدن وقتی که سیلی زدن به دختر پیامبرمون و وقتی درب رو کوبوندن به پهلوش
کی نمی خواست جلوی در بود و اون آتیش میگرفت اما درب خونه ی بانومون آتیش نمیگرفت . کی نمی خواست بچش کتک بخوره " یا خودش" ولی دختر پیامبرش کتک نخوره

باید دعا کنیم خانوم قبولمون کنه و دوستیشو
نصیمبون

منتظرتونم


سلام من هم این ایام را تسلیت می گم
با افتخار لینک شدید
سلام
با " اضافه حقوق برای مانکن های بخش خصوصی" به روزم
ای کاش فدک این همه اسرار نداشت
ای کاش مدینه در و دیوار نداشت
فریاد دل محسن زهرا این بود
ای کاش در سوخته مسمار نداشت
کاش قلبم به قبرش راه داشت
کاش زهرا هم زیارتگاه داشت

منتظز حضورتان و نظرات گرمتان هسیتم
سلا م دوست عزیز . . .
حتما شما هم وقتی به واژه هایی از قبیل : کوچه ، در خانه ، مسمار ، تازیانه ، طناب ، دستهای بسته ، پهلوی شکسته ، بازوی کبود ، سیلی و صورت نیلی برخورد می کنید ، ناخواسته مطالبی رو در ذهن خود مرور می کنید ؛ پس : بدینوسیله از شما عزیز بزرگوار دعوت می شود ، در حسینیه « چتر خیس » مهمان شوید و با دلمویه ها ی خود دررثای بانوی دوعالم ، حضرت زهرا سلام الله علیها ، گلبرگهای حسینیه کوچک ما رو عطر آگین کنید . . .
خواهش می کنم برای بال و پر دادن به گلبرگهای حسینیه این پیام رو به دوستان خود ارسال کنید .
آدرس حسینیه « چتر خیس » : chatrekhiss.blogfa.com
یا علی مدد . . .
سلام
به روزم تشریف بیاورید
سلام
آپم
نظرتون رو در مورد عکس ها بذارین
لطفا به وبلاگم بیاین و پست آخر رو مطالعه کنین
در صورت تمایل به وبلاگ منبع برید و نظر بذارید.
صمیانه منتظر حضورتون هستم
۰۱ تیر ۸۹ ، ۱۱:۳۶ یاشا خادم الشهدا
وای به روزی که بگم : کردم تو را فراموش

سلام .امیدوارم همیشه سرافراز باشید.

خیلی وقته به ما سر نمیزنید.

من بروزم خوشحال میشم از مطالب ما هم استفاده کنید.
سلام
آپم
وقت داشتین تشریف بیارین
سلام
آپم
سلام

با مطلب "از پیام احمدی نژاد تا آبرو ریزی مهاجرانی" به روزم

منتظر نظرات ارزشمندتم

ضمنا من شما را با افتخار لینک کردم،لطفا شما هم لینک نمایید

یاعلی
سلام
به روزم و منتظر تشریف فرمایی شما
با سلام
مطلب شما قابل تقدیره
با مطالب جدیدی آپم و چندیست اتباع خارجی به انتقادات مشغولند.

منتظرم
مریم

سلام
ممنون از وبلاگتون.من هم به تازگی وبلاگی با موضوع ماجراهای پیرامون طرح ضیافتی که در دانشگاه ها به اجرا در اومده ساختم .از شما می خوام مطلب مربوط به (همایشی که رفتم..( آسیب شناسی جنبش دانشجویی در دهه‌ی عدالت و پیشرفت) رو بخونید و نظرتون رو بگید . من شما رو لینک کردم شما هم متقابلا بنده را با عنوان**رمضان متفاوت من**لینک بفرمایید..

سلام
ممنون از وبلاگتون.من هم به تازگی وبلاگی با موضوع ماجراهای پیرامون طرح ضیافتی که در دانشگاه ها به اجرا در اومده ساختم .از شما می خوام مطلب مربوط به (همایشی که رفتم..( آسیب شناسی جنبش دانشجویی در دهه‌ی عدالت و پیشرفت( رو بخونید و نظرتون رو بگید . من شما رو لینک کردم شما هم متقابلا بنده را با عنوام**رمضان متفاوت من**لینک بفرمایید..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی