مسجد قاسم بن الحسن علیه السلام

مسجد قاسم بن الحسن علیه السلام

یادمان باشد اگر روزی بقیع را ساختیم
ذکر کاشی های باب المجتبی"یا قاسم" است


اجتماع هیئت، کانون فرهنگی هنری و بسیج

اصفهان-اتوبان شهید چمران-خیابان اشراق جنوبی

پیوندهای روزانه

در مقابل تهاجم، عناصر مومن خودی می توانند بایستند.
عناصر مومن خودی را هر جا که هستند گرامی بدارید. حرف من این است...
به عناصر خودی تکیه کنید.

منظور من این نیست که اگر کسی جوان انقلابی نیست، دستش را بگیرید بگذاریدش بیرون؛ نه.
چه کسی چنین چیزی را می گوید؟
اصلا منطق اسلام که این نیست.
منطق انقلاب که این نیست.
میدان بدهید. به همه میدان بدهید.
هر کس که می خواهد برای این ملت کار کند، کار کند.
من می گویم اجازه ی منزوی شدن عناصر خودی را ندهید.


                                                                                     اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی 20 /09/ 75

مسجد و حسینیه قاسم بن الحسن(علیه السلام)

نظرات  (۲)

سلام 
ممنون که تشریف اوردین . من هم لینکتان کردم 
پاسخ:
سلام علیکم
توفیق ما بود.لطف کردید
باسلام از اینکه بلاخره بعد از چند ماه غیبت دوباره اومدیدخوشحالم (شایدم غیبت نبوده ما لیاقت عرض ادب نداشتیم )
حسی که نسبت به وضعیت الان  وبتون دارم اینه که احساس پیشرفت کردن  خیلی بیشتر نسبت به قبلتون را دارم  امیدوارم این وبسایت یکی از بهترین وبسایت های در زمینه افزایش معرفت مردم بشد انشاالله
پیروز وموفق باشید
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از حضورتون
ان شاء الله
عاقبتتون به خیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی