مسجد قاسم بن الحسن علیه السلام

مسجد قاسم بن الحسن علیه السلام

یادمان باشد اگر روزی بقیع را ساختیم
ذکر کاشی های باب المجتبی"یا قاسم" است


اجتماع هیئت، کانون فرهنگی هنری و بسیج

اصفهان-اتوبان شهید چمران-خیابان اشراق جنوبی

پیوندهای روزانه
یادمه هر وقت شعر "یار دبستانی من..با من و همراه منی" را تلویزیون نشون می داد و پشت سرش بچه هائی که توی جبهه با وجود سن کمشون می جنگیدند با خودم می گفتم چرا من و همکلاسی هام اینطوری نیستیم؟!!

دقت کردی بچه های جبهه طوری یاور همدیگه بودند که خطشون سقوط که نمی کرد هیچ، پیشروی هم می کردند.

خب، حالا هم جبهه ی علم نیاز داره که یاور همدیگه باشیم و به پیش بریم

این شد که بسم الله را گفتیم و یاعلی از تو مدد

 

مسجد و حسینیه قاسم بن الحسن(علیه السلام)

نظرات  (۱)

salam khooofi?!
khooosh umadam be webt... :)))
webt bad nista vaali khooobam niss!!! :)))
shookhidam baw webt khiliam ba hal :) man az webt didan kardam
age mesh to ham az foorooshgah man didian kon
khiiliii badi age didan nakoni :(('
پاسخ:
پاسخ: سلام خواهر
خوش اومدید
به فروشگاه شما هم اومدیم
اگه رایگان بود!!باز یه چیزی اما می دونی که اصفهانی جماعت با پول دادن مثل جنه و بسم الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی