مسجد قاسم بن الحسن علیه السلام

مسجد قاسم بن الحسن علیه السلام

یادمان باشد اگر روزی بقیع را ساختیم
ذکر کاشی های باب المجتبی"یا قاسم" است


اجتماع هیئت، کانون فرهنگی هنری و بسیج

اصفهان-اتوبان شهید چمران-خیابان اشراق جنوبی

پیوندهای روزانه
می گویند :تاریخ مصرف جبهه و جنگ دیگر سپری شده

می گوییم:اتفاقا تاریخ مصرف صلح و ارامش در جهان سپری شده و اینبار با صلاح برهنگی به میدان امده اند

می گویند :جنگ دیگر تمام شده ولمان کنید

می گوییم:جنگ با شما کاری ندارد از اول هم مردان خدا را می خواست که داوطلبانه خطر کنند و...

به خانه شهید  مسعود اخوندی رفتم....


شهید مسعود آخوندی

باید گفت به پایگاه شهید رفتم چون وقتی وارد خانه اش می شدی انچنان انرژی جنگ و جهاد درونت زنده می شد که مرتب به خود می گفتی کاش ما هم با انها بودیم...

تمام خانه عکس شهید بود شاید نزدیک 100 تا عکس شهید...

راستش کم دیده بودم...

مادر بسیجی

پسر بسیجی ...

و پسر شهید....

می بینی ته ته بسیجی بودن به کجا می رسد؟!

یعنی اگر بسیجی شوی مگر می شود بدون شهادت از دنیا بروی؟؟!

مادرش می گفت : ادم نترسی بود وقتی دبستان بود امدند جلویش را گرفتند و گفتند بگو جاوید شاه بلند داد زد مرگ بر شاه و راهشو گرفت و رفت می گفت تمام خانه ها را دنبالش گشتند اما....

و چه کسی می تواند نترس باشد جز بسیجی

بسیجی از هیچ نمی ترسد جز خدا 

مادرش می گوید :پسرم فرد درس خونی بود....مکانیک دانشگاه صنعتی کم نیست....

باز هم ویژگی بسیجی

مادرش می گفت : لبخند از روی لبش محو نمی شد 

با بچه ها که از خانه شان امدیم رفیقم گفت این جور بسیجی باش...

راست می گفت.....

مسجد و حسینیه قاسم بن الحسن(علیه السلام)

نظرات  (۱۳)

۱۱ آذر ۹۱ ، ۱۶:۰۶ گلبرگ مغرور
سلام برادر عزیز
عجیب شخصیتی است
خوش به سعادتتون که رفتید خانه این شهید
خدا کند بسیجی شویم...
بسیجی بودن افتخاری است
کجایید ای شهیدان خدایی

بلا جویان دشت کربلایی

کجایید ای سبک بالان عاشق

پرنده تر ز مرغان هوایی

شما رفتید و حسرت سهم من شد

جنون و داغ غربت سهم من شد

شما رفتید و من اینجا غریبم

ز فیض سرخ مردن بی نصیبم

شهادت ای شهادت ناز شصتت

پرستو کن مرا قربان دستت

ممنونم بابت حضورتون.
وبلاگتون عالیه.
بااجازتون لینکش کردم.
التماس دعا
یاحق
۱۱ آذر ۹۱ ، ۱۸:۲۳ الله اکبر ,لااله الاالله
سلام
قسمت هایی از وبتون روخوندم.وبلاگه خوبی دارین
از این پست که گفتین:غدیر کربلای عوام بود؛
و کربلا، غدیرخواص.
در غدیر با آنکه بیعت گرفته شد، "جفا" شد؛
و در کربلا با آنکه بیعت برداشته شد "وفا".
خیلی خوشم اومد.
پست شهید مسعود اخوندی هم زیبا بود.
به سراغ زندگی هرشهیدی که بریم کلی چیز ارزشمند پیدا میکنیم.
چیزای ارزشمندی که هر جایی پیدانمیشن.
موفق باشین
التماس دعا
ممنونم برادر.
آدرستون رو اشتباها با پسوندir مینویسید.
حق یارتان.
ضمنا بهتره بهم بگید خواهر.
یاعلی
سلام
انشالله که ادامه دهنده ی راهشان و ما هم بسیجی واقعی باشیم
یاعلی
۱۵ آذر ۹۱ ، ۲۰:۲۱ محمد حسان
ح س ی ن

دلم چندین سال است روزه ی عشق تو را گرفته

اذان افطارش را تو بگو


----------

پ.ن : اذان افطارش اذن کربلاست


ح س ی ن

********

پشت وبلاگ پر شور ما هم شعور است ! قدم رنجه میکنی سربزنی .
۱۶ آذر ۹۱ ، ۱۶:۲۹ احیاسیستم
سلام دوست عزیز
به نظر شما من مغازه دار با چه طرحهای می توانم بین این همه مغازه دار کامپیوتری تویه اصفهان مشتری بیشتری برای خودم نگه دارم
۱۷ آذر ۹۱ ، ۰۹:۰۹ محمد حسان
ترسیدم داداش!!
گفتم شاید هکت کردن !!!!!!!!!!!!
عکسارو از تو نت پیدا میکنم



خدا نکنه داادا
سلام . محتوای وبلاگت بسیار عالی بود اشک ام رو در آورد خدا خیرت بده این اواخر محرم دلم بدجور گرفته
۲۵ آذر ۹۱ ، ۰۶:۴۴ گلبرگ مغرور
روایت است هرگاه اولین ماه روز قمری شنبه باشد هرکس از شنبه اول ماه تا شنبه هففته بعد که جمعا 8روز می شود روزی 70 مرتبه سوره ی حمد را بخواند انشاالله حاجتش براورده می شود ..شنبه اول صفر است ...
۳۰ آذر ۹۱ ، ۱۸:۴۹ لبخند خدا و بندگی من
مقام شهدا را جز شاهدان حقیقت، کسی نمی فهمد و حقیقت را چشمی غیر از دل، نمی تواند دید. آن که رتبه و جایگاه شهید را فهمید، پویایی را سرلوحه هستی خویش قرار داد و آن که از شهید، جز لقب و نامی نمی داند، تنها دل را به سکونت در کوچه ای آرام که به نام شهیدی آذین شده، خوش می دارد؛ اما فریاد ممتد شهید در ثانیه ثانیه زمان جاری است؛ فریادی که ریشه در «هل من ناصر ینصرنی» سیدالشهدا دارد و امتداد، تا گسترده ترین میدان موعود.
سلام.
ممنون از توجهتان
برنامه ی کلی همینه.
تاجاییکه بتونیم برای ظهور تلاش میکنیم انشالله.
ولی بی شک کیفیت دعاهم مهمه.
شما همونقدر که مایلید و میتونید انجام بدید.
به وبلاگ عصر ظهور سر بزنید کاملتر توضیح داده شده.
ماموریت حقیر فقط اطلاع رسانی در حد توانه.
التماس دعا
یاعلی
۰۹ دی ۹۱ ، ۱۵:۴۵ احیا سیستم
سلام
رفیق چندتا سوال دارم خوشحال می شوم جواب سوالامو بدی
آیا کانون شما کتابخانه داره؟؟؟
اگه داره آیا از نرم افزار مدیریت کتابخانه هم استفاده می کنید ؟؟؟
اگه نه که هیچی .
اگه آره از چه نرم افزاری{تبیان ،مهر،الماس،فایل اکسس}
اگه تبیان داری آیا کاربا اونو راحت می دونید یا که نه کار باهاش سخته ؟
شرمنده چون داریم یه نرم افزار مدیریت کتابخانه برای کانونها می سازیم پرسیدیم
البته یه نسخه آزمایشی برای دبیرخونه صائب بردیم که چون یه کم کار داره می خوهیم نقصی نداشته باشه
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی